längtar

åhhh om drygt tre timmar går mitt tåg som ska ta mig ner till de småländska skogarna å min familj
längtar ska bli så skönt att komma hem å bara vara, ja ja plugg iaf nästa vecka men inte en massa annat som jag måste tänka på, vilket känns skönt

åidag har jag ont i magen, många anledningar till de skulle jag tro, stressad över att jag glömt packa ner ngt (vilket jag egentligen inte behöver fundera över eftersom Jon åker ner nästa fredag), att jag har skola 10-12 (ja jag kan gå tidigare). uppgiften som ska in på måndag ör en anningens rörig bläää rörig lärare = rörig uppg, kan man nog säga de
sen är d ejobbigt att åka ifrån Jon å lämna vår underbara lägenhet, jag gillar att vara här
men som sagt vill vara hem hemma med

kommit lite snö inatt mys

Ocj idag fyller min mormor 80år vilket är anledningen till att jag åker hem hem redan idag GRATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0