julen

kan väl inte påstå att bloggen varit av högsta prioritet den senaste veckan
Julen passerade ganska fort tyvärr, ett par mysiga dagar tillsammans med familj, släkt och vänner blev det
Julafton tillbringades till en början med min familj mormor å kusin, farmåt kvällen blev det Lagan med Jons familj en broder sakndes dock, å jon farmor
Juldagen tillbringades även den i Lagan den fjärde brodern kom med familj, kul att trffas blir inte allt för ofta, Lovis växer så det knackar kul att se henne leka med alla julklapparna hon fick, laga mat var av högsta intresse för henna just nu
blev även en fika hos mormor
ingen utgång detta år, orkade inte hade ingen lust, var hos Lina en stund de var roligt att träffa vänner, men sen begav jag mig hemåt

annandagen tillbringades med familjen hos min bror, Noah å Nemi växer även de, roligt att se dem :)

lördagen eller tredje dag jul som min mormor skulle säga blev en tur med mammsen på stan mys, fika med sofie, attsingen att vi ska bo så långt ifrån varann. Sen blev det ett impuls besök i Halmstad hos Jons mormor, nästan hela familjen Larsson var där samt Jons moster med familj. trevligt

Söndagen var sista riktiga dagen hemma å allt man inte hunnit ska göras, packade, ojoj vad mkt det var kom ju på att jag ville ha med min kaffeservice å den fick följa med tungt blev det men men
fika hos mormor
å sen lyckades äntligen jag å hanna få en vår julklassbytarträff, tack vännen för allt de fina! Du vet vem jag kommer tänka på när jag läser cosmo nu :)
blev även middag hos Jons föräldra

måndagen packade de sista, sen var de hemresa, underbart att komma hem, men saknar er där hemma med.
hann med mat inköp på Maxi inför nyårsfesten samt inköp av champangeglas på Ikea 12st för 12kr måste vara ett fynd

Idag har jag å Cilla varit super duper duktiga å pluggat balkis, en fråga kvar det får bli att starta de nya året med den
fixat lite inför morgondagen, städning å lite inköp har det blivit.
Nyår kommer lämligen att firas i vår lägenhet med nästan hela gänget, vi kommer sakna Therese å Tony och Karin!!!!

Längtar som tusan till imorgon, har fixat lite lekar å annat fix å trix, imon ska den sista maten göras det ska dukas åhh vad jag längtar!!!!!

kanske bäst att hoppa i säng nu imon är det en lång med rolig dag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0