timmarna minskar

ojoj nu är det inte länge kvar tills vi bege oss :)
klockan 4.15 imon bitti kommer taxin, idag ska det packas, handlas å grejas
skrivit en liten lista så att jag vet ungefär vad jag ska packa ner
blir till att packa ner sommarkläderna för det är varmt men kommer visst en del skurar så frågan är om jag ska packa ner jackan, det får jag allt fundera på, det kommer ju inte vara varmt när vi åker imon
men ska ju heller inte vara ute under resan
få nog diskutera detta med älsklingen å se hur han tänker göra. Han sover fortfarande, har någon idé om att han ska anpassa sig till N.Y tid redan, jag kommer sova hela resan det vet jag... hehe, en redig sömntuta det är vad jag är

Nähä ska allt glo på ett avsnitt av Desperate till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0