sjukis trött

om jag hade varit inneboende hade jag försökt flytta så fort jag bara kan jag hade haft min egen mat å helt enkelt sköt mig själv
så är inte vår inneboende, vi har sagt att han kan bo här till 1/9 men nä nu vill han stanna en vecka till för det blir så krångligt att flytta till helgen, ja men det är väl inte mitt problem.
Varit på läger hela helgen = ingen sömn ont i halsen känner mig febrig å mensvärk ja inte vill jag vara super trevligt inte
vill bara gå runt här hemma å ligga i soffan å sängen å absolut inte blir störd av en främling ja han är jons kusins kusin så för mig är han en främling
han kan ingenting vad det gäller hushållstjänster gahhh bortskämd kan man ju verkligen kalla det

han går mig på nerverna å nu blir det bara värre

ska starx till bussen föreläsning 13-15 sen blir det nog att åka hem å kurera mig tyvärr skulle egn varit med på nolle-p på badhuset idag men känns inte rätt mot mig själv, måste lära mig att tänka på mig själv

ska försöka sova sen så jag är pigg imon för då har vi endel att fixa med i skolan

nähä gå till bussen var det eller cykla ska jag ju kommer nog inte gå så fort idag så bäst att bege sig kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0