sjuk

gahh det känns inte alls bra idag hade en massa saker som skulle göras å som jag verkligen sett framemot men som jag nu inte orkar
måla märkesbacken - ska till norpan en stund å fixa se hur mkt jga orkar
servera finsittningen - alltid trevligt att se å vara med på ett hörn efter är det eftersläpp vilket var tanken att jag skulle gå på å sen sova kvar i norpan men icke att jag kommer orkar det hoppas de kan hitta ngn till att servera annars få jag proppa i mig alvedon å grejs å hoppas på att jag inte ramla ihop, för det känndes det som att jag skulle göra igår här hemma efter en dag i skolan

vill helst bara lägga mig i sängen å sova bort hela helgen känns inte alls kul att inte orka göra ngt just nu
å imon hade jag planerat en massa som jag å min prins skulle göra men men det kommer ju fler helger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0