New York

så var vi hemma igen efter en lovely resa
kom i lördags men varit fullrulle sen dess. Jons kusin kusin kom igår ska bo hos oss ett tag då han börjat plugga här å fick veta det förra veckan typ, men trevligt med en nollan i huset :)

NYC åhhh vilken underbar stad har du möjlighet ÅK
massa att se å göra å shoppa vill jag lova
Vi har gjort det där som man börr göra under sin första resa
Empire by night, Top of the rock helt klart bättre än Empire, En dag i parken mys mys,
Naturhistoriska så mkt att se å så stort behöver besökas en gång till. Tog en båt tur runt MAnhattan ngt jag rekommendera, man fick se MAnhattan från en annan vinkel plus hela NYC å bra guide som berättade en massa
Åkte då förbi Frihetsgudinnan, la inte pengar på att åka ut till Liuberty å den här båt turen gjorde att vi kom jättanära å såg henne jättebra.
Gjort en massa mer tittat runt i de olika delarna en massa, å vet ni det finna NOho hehe tyckte jag var kul kanske ni visste men helt nytt för mig :)
shoppat en del med vill jag lova så nu är jag redo för hösten, bla jacka/kappa super nöjd

Men nu är det tillbax till verklugheten som gäller, skolan börja på onsdag
innan dess ska jag vara med lite under Nolle-p fixa här hemma i kaoset

köpte ny tv igår 42" LCD stor å fin är dne + att vi nu kan spela på PS3:an som Älsklingen köpte i NY
I like

ner på stan å fixa lite sladdar till den, Norpan vid 17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0