hem ljuva hem, äntligen semester

vart tog sommaren vägen, vart sprang den?
nu sitter jag hemma i Linkeboda igen, väskan är uppackad, å inte var det längesen jag satt här å skulle börja packa å väntade på att mina älskade föräldrar skulle komma.Nu har Jons föräldrar åkt å det är dax för oss att återgå till våra "normala" liv.

Sommaren har verkligen varit underbar, visst jag hade velat träffa alla lite mer, men vi har vårt eget med jobb å familj å allt.

Jag har prioriterat min familj denna sommaren, eftersom det blev som det blev förra sommaren.
Mammasen å jag har verkliugen hängt ihop å inte bråkat nått saknar henne redan men förhoppningsvis kommer hon å pappa om ngn vecka, hoppas :)
sen ska hon å mostern komma till hösten :)

men även om det känns som sommaren sprungit iväg har vi det vi sett framemot länge nu kvar, NEW YORK
åker på tisdag å vad jag längatr jag å älsklingen ska för första gången åka på semester ihop om vi inte räkna alperna vill säga,. Ska bli så skönt att bara vara vi å njuta av staden å varandra
känns som att vi är värda det här nu, inte setts så mkt i sommar å nu ska vi ladda batterierna för sista året.

nu ska vi fixa mat gahh jobbisch blivit allt för bortskämd i sommar å inte gjort ngt
men nu är det dax att vänja sig å återgå till det normala

imon är det packning som gäller
träffa Mia å Karin med kanske en turis till IKEA å fixa med grejor till de nya gardinerna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0