det blev en hemma dag

när jag skulle åka igår känndes inget bra orkade knappt ta på mig jackan ringde de i Norpan å sa som det var, klart de förstod. Så var bara att av med overallen igen å lägga sig i sängen låg i sängen till tolv eller så

huxlux hör jag utanför att vår inneboende prata med sina föräldrar utanför menar jag ute på gården, jaha tänkte jag det var ju trevligt att han sa att han skulle flytta..... hel konstig är han, är väl egentligen bara förnamnet, hur svårt är det att säga det egentligen......... sen skulle han betala oss Jon sa 1250, vi fick 900 vilket hån det är ganska exakt 1/6 av hyran, men allt annat då el å internet å tack gahhh han glömde sin kostym här så han lär ju komma tillbax, ska jag allt nämna att vi vill ha mer..... verkade som hans föräldrar bestämt att 900:- fick räcka..... bad han städa av rummet å toan inte ens de lyckades han med.....

men var skönt att bara vara vi igen, LYCKA är verkligen det rätta ordet. Jon å jag hjälpte väl oxå till så mkt jag orkade med att fixa i ordning i extra rummet igen ändrade om lite mot innan å jag blev riktigt nöjd faktiskt.

kollade på ny dator igår hittade en bra på webhallen, vet inte hur det är att beställa där, få se hur jag gör 8000:- är ändå 8000:-, få nog vänta till nästa månad....... inte ens september nu å redan handlat en massa opps....

kollade även lite tv bänkar på nätet hittade en på ikea som jag vet kan funka ellie å rikard har en sådan å jag gillade lösningen få se ska åka ner å kolla nästa helg, nu orkas det inte med.

Idag TVÄTTstugan är bokad...... mest lakan å handdukar som ska tvättas

sen måste jag allt plugga å fixa inför veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0