slappis å jobb ikväll/natt

orkar inte göra allt för mkt idag, städat lite grann, dammsugit sovrummet å det behövdes verkligen
ikväll är det jobb på Trappan som gäller Spring break där så förhoppningsvis blir de lite folk, roligare att jobba då.
Åker till Norpan vid 18, sen är det jobb 19- ??? troligen 5, sen blir det städöl, går en buss hem vid tio i sex å ett tåg vid sju så tanken är att komma hem imorgon bittie, känns bättre än att sova över, blir att hela söndagen gå då med
har en del att göra imon, med uppsats å så

ska sätta mig i solen lite strax, fundera lite mer på Uppsatsen, orkar inte riktigt idag, ska sova å äta med så jag orka med kvällen/natten

igår var en redig mys dag, först skola med lab 8-12 härligt att vara i labbet lite, blir inte allt för ofta,
sen stan, åt lunch på NH å drack en öl med Karin, Ida å Jocke, sen bytte vi ut Ida å Jocke mot Mia å Therese
gick på solglasögons jakt hihi å blomlåde jakt med klart, hittade ett par brills som nog kan funka endast 49pix rea tjihooo me like..... blev även ett vinställ från Myrornas för 35pix fynd fynd
dock inga blomlådor gahh ingen som ha sånna man bara kan hänga på räcker, måste borra å greja med de som jag hittat, har jag verkligen ingen lust med.....

hoppas ni får en bra dag i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0