schemafritt inte = ledig

så har v.18 kommit bär vi fick veta att vi skulle vara schemafria denna vecka för att skriva på B-uppsatsen innan 1:a inlämning nästa måndag känndes det verkligen som en evighet, men tiden bara springer fram å denna vecka har nu kommit.

lite blandat hur jag känner, ämnet är verkligen intressant å det finns hur mkt mkt fakta som helst... lite väl mkt ibland känns det som. Analysen är det svåra men roligaste..... vi måste verkligen bli klara med den idag å imon så vi kan sätta igång med diskussionen, VIKTIGT VIKTIGT

sitter just nu å skriver själv eftersom Cilla har varit på semester å kommer hem i em, hoppas på att solen har gett henne en massa energi å att hon verkligen är laddad, jag börja bli laddad... är dock en anningens trött eftersom jag jobbade i lördags å kom hem åtta igår morse å gick upp halv sex för att köa för biljetter till utekravallen imorse (lång kö var det vill jag lova, men biljetter fick vi :) )

kanske skulle äta lite med så jag får lite ny energi

detta är helt en klart en vecka med en massa saker som ska göras
vi har vår sista fest på lördag med, så endel som ska göras där med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0