så har skolan dragit igång igen

jaha så har kurs 8 dragit igång och jag börja inse att det efter denna kurs endast är ett år kvar... gahhh paniken smyger sig på....
redan en massa plugg, denna veckan är jag borta varenda kväll, orkar inte men de är roliga saker så :)

ska bege mig till Norpan vid 14 idag Grön sektions möte, styrelse möte å sen sim
ska läsa klart litt.sem idag så jag kan fixa med basgruppen imon, frågorna till litt.sem ska in vid 13 imon
24h och 45min kvar hihi, svårt att få ut 3 frågor på en text som är 10 sidor knappt

festen i lördags var toppen :)

nu ska jag allt hoppa in i duschen sen blir det att fixa mat å plugga lite till,hoppas ni får en bra dag

btw ingen sol idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0