underbara lördag

veckan har rullat på haft en hel del att göra kanske kan det vara därför de gått så snabbt. Inte överdrivet mycket plugg eller jo egentligen, bara det att jag inte fått tummen ur å börja med eget arbete. Men i helgen står det högt på listan.
Känns underbart att det är helg och jag inte har en massa planerat. Idag blir det en liten utflykt med Cilla, Therese å Mia till Ljungsbro, för att köpa lite choklad å ha de allmänt trevligt. Ska bli trevligt. Kanske bir de lite cholklad köpt oxå mums mums.
Sen får jag nog allt ta tag i plugget när vi kommer hem. Imon är de simtävling i Linkan men bara em så imon ska jag unna mig en underbar sovmorgon.
Nästa vecka är jag nästan helt schemafri, eget arbete är de viktiga då, måste få lite struktur på det där pluggeriet så ska de nog gå bra.................... hoppas iaf :)

Nä nu är de snart dags att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0