livet rullar på

livet bara flyter på, att skriva blogg är ingenting jag direkt prioritera för tillfället. Tiden finns inte. Visst egentligen tar det väl inte så lång tid, men varje minut är viktig.
Skolan går bra, massa plugg mest hela tiden, känns som hela klassen är i lite små chock, det liksom bara började, men snart är den här kursen slut, oj vad tiden går fort. Men fortfarande känns det som att vi precis har börjat.

Trivs med mitt "nya" liv här i Linköping, åka buss till skolan är egentligen ganska mysigt, visst inte lika mysigt när man vet att hade jag bott kvar i Norrköping hade jag kunnat sova en timme till. Men att dela mitt liv ännu mer med Jon känns så mycket viktigare. Att han finns här hemma när jag kommer hem, eller jag vet att han snart kommer komma hem,gör att jag orkar med allt jobbigt. Han är min stöttepelar :) Älskar dig!
Vissa dagar är jag aldrig hemma känns det som, skola, Mip, MAX och simningen tar sin tid, men jag trivs med det och så länge jag känner att jag hinner med skolan tänker jag förtsätta.
Jag har väl egentligen aldrig varit typen som sitter hemma en hel dag å bara glo på tv. Jag uppskatta härliga tv kvällar också men inte varje kväll.

Just nu längta jag efter en mys helg med Jon, en helg när ingen av oss har ngt direkt planerat. Förhoppningsvis blir det till helgen. Jag har simtävling söndag em, så inte mkt som är planerat. Det är viktigt att ta hand om varandra. Nu ska jag ta hand om mitt plugg.
Hoppas att jag snart kommer uppdatera igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0