ännu en helg tillända

söndag, snart måndag, dags att sova kanske... arbetet är inlämnat iaf för opponering, endel ändringar kommer det bli... ta de på torsdag.... på fredag är denna kurs slut.

Å nu är helgen slut......
hade en toppen lördag.. fast en anningens kallt var det
var i Norpan redan vid 12, Folk parken var målet å förberedelse inför overallsinvigningen
Sen kom ettorna då var mina tår redan stelfrusna, men cidern smakade bra å värmde mig en anning.
tror de tyckte de var kul, skitigt blev det, vilket oxå var målet, hade de bara vatt lite varmare hade vi säkert hållt på en stund till.
Plocka ihop å begav oss till Moddan å Kallaz för en Pizza det var välbehövligt kan jag säga, å värmen var underbar
tiden går fort traskade ner till Konstantinopel där ettorna hade ordnat Tackfest för oss :)
Det blev lekar å annat skoj, vann i Twister (eller oavgjort mot Moddan) :)
tiden rann iväg, insåg att jag bara skulle kunna vara på Trappan max 45minuter så bestämde mig för att ta tolv tåget hem..... hade de inte vatt för arbetet å simmet hade jag stannat i Norpan. få ta de nästa gång....

Idag har jag skrivit de sista på arbetet, hmm sådär blev de men men... sen simmet där gruppmammorna ordnat fika å bad på äventyrsbadet :) åkte en massa vattenrutchkan (eller hur de nu kan stavas) mot barnen :)
hade dunder kul

Nu är de nog allt dags för sängen, sovmorgon imon, läsa in sig till opponeringen å sim, ska jag nog orka med
Denna veckan med sen är kurs 5 slut, å vi går in i nästa fas kurs 6 ska bli spännande... mer om det en annan gång

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0