utbildning, skola, beslut

sektionsutbildning hela dagen lång bara jag å Kallaz från Mip som var där.... inget bra intyck av oss inte. Jo av mig å Kallas men inte av sektionen som helhet....
måste säga att jag är imponerad av utbildningen, den var både väldigt intressant, innehållsrik och lärorik :)
gick ett pass om ekonomi och rollen som kassör vill lära mig mer :)

Under ett block fick vi utbya ideér känndes som vi gör mkt väldigt bra fick en massa roliga frågor :)
Grön sektion  - en intro i miljökunskap typ hehe de kunde vi, känndes bra att kunna säga att vi börjat jobba med detta :)

Ikväll är de en massa plugg, litt.sem på måndag blä orkar verkligen inte ta tag i det, motivationen ligger på noll...... tv mys med mig själv får det nog allt bli med :)

känns som att det aldrig försvinner, bara byggs på en massa - min att göra lista, som att luften går ur mig.... behöver samla ny energi men var????

Tänt massa ljus å längar till julmyset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0