sista kvällen hemma, sen småland

detta är nog första gången sedan jag för 1,5år sedan flyttade från Ljungby, som jag verkligen längta hem
senast jag var hemma var i juli/augusti....
saknar mamma å pappa, syrran, (fast vi ha ju träffats), brosan m familj å N har säkert blivit jättestor ska bli underbart att träffa H, å E, å M å S å L å ja ALLA som jag inte fick med :)
ska bara njutav av att jag ha jullov, umgås, mysa med älsklingen, dricka vin, skvallra, prata minnen å en massa massa annat (som att äta en massa god gratis mat hihi)
packat lite ikväll... orkar inte ta med en massa är ändå bara en vecka vi ska vara hem hemma...
julklapparn ta en massa plats... två stora påsar + min väska + dataväskan ska med...
orkar inte bråka med alla på tåget imon... kommer vara en massa folk överallt... å alla har en massa packning....
minns förra julen vi åkte hem hem....

åker hem med lycka över att jag nu klarat av halva min utbildning, å allt är klrt tom kurs 6 :) TENTAN gick fin fint Spss bara två poäng fel TJIHOOOOOO trodde jag verkligen inte

J är inte hemma ikväll tenta plugga hos M.... tycker synd om honom 4 tentor nu innan jul..... han är duktigt min älskling plugg å stå i.... känner mig som en latis... men vatt en massa i skolan å jobbat med projektet vi har verkligen varit duktiga!

nu ska jag njuta av mitt JULLOV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0