Lucia

skola hela dagen lång, orkade dock inte ta  mig till första föreläsningen, klcokan 8... när klockan ringer klockan 6 å det är bäckmörkt ute är det meningen att man ska ligga kvar is ängen enligt mig..
klockan 8 var det lite lättare att ta sig upp, så det blev skola å en massa basgrupp

sen Julmys med sektionen, årets bästa luciatåg.... jag var miljövänlig stjärngosse..... tidningsstrut å stjärna gjord av gamal reklam :)

nu är jag bara trött å hungrig, men vår frys å kyl är tom måste handla men åker hem hem om en vecka så vill inte handla allt för mkt.....

imon ska jag sova länglänge, ska bli superskönt, det bästa är att Jon har tentaplugg å kan ligga kvar i sängen en stund med

imon kväll är de utgång med basgruppen, ska äta ute å ha mys hos Salle :)

snart simning på tv, sen är det sängen som gäller... få nog ta med mig miljöekonomi boken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0